Cand ai nevoie de printuri color in promovare?

E adevarat ca traim intr-o lume in care incercam sa reducem pe cat putem consumul de hartie, fie datorita faptului ca dorim sa lasam mostenire generatiilor viitoare un mediu mai curat fie ca avem mereu la indemana un dispozitiv care ne satisface orice nevoie de informare. Traim in epoca in care informatia nu mai este transmisa preponderent pe format fizic ci asteapta sa fie accesata intr-un mediu care o face accesibila oricui indiferent de distantele geografice sau barierele lingvistice. Asta nu ar insemna decat ca imprimarea oricarei informatii pe hartie nu ar avea niciun sens…sau nu e asa?agrafa print

Indiferent care sunt motivele pentru care optam pentru variantele online, cert e ca tipografiile nu se dau batute atat de usor. Ele mizeaza pe faptul ca nu avem mereu in fata noastra calculatorul ca sa vedem o varianta electronica a unui banner si nici nu il putem vedea indeajuns de pe ecranul mic al unui smartphone. In ceea ce priveste promovarea, vizibilitatea este totul, asadar un print color de mari dimensiuni amplasat intr-o zona cu vad bun iti asigura o iesire din mediocritate sau cel putin iti plaseaza firma in topul preferintelor celor care il vad.

Promovarea nu se face doar prin bannere publicitare, acestea fiind o componenta a unei strategii mai elaborate, mai ales daca e inclusa si o strategie de rebranding si de repozitionare a brandului in perceptia consumatorilor. Aceasta se poate face atat online cat si offline dar pentru rezultate de exceptie e indicat ca cele doua sa fie complementare si sa nu se excluda reciproc.

O alta componenta a unei bune promovari in offline o constituie flyerele, pliantele informative, foile volante si alte materiale de acest gen. Ele de multe ori prezinta informatia succint fara sa fie nevoie de conectarea la un dispozitiv cu acces la internet. Desigur, si informatia trebuie prezentata intr-un anumit fel astfel incat culorile si materialul folosit pentru imprimare sa lase impresia de profesionalism si veridicitate. Finisarea joaca un rol important mai ales daca sunt parte a unei campanii de rebranduire, sunt folosite pe o perioada mai indelungata sau prezinta un nou jucator pe piata.

De multe ori simpla prezenta a noastra ca reprezentant al unei institutii este propria carte de vizita, insa din pacate ea nu poate fi luata la purtator, asadar e foarte important ca si cartile de vizita pe care le impartim sa completeze imaginea pe care dorim sa o afisam celor din jur. Un material de calitate, o grafica personalizata in culori specifice brandului si o finisaj luxos te vor diferentia fata de restul competitorilor in acelasi domeniu de activitate. O firma care nu face rabat la calitatea unor lucruri marunte cum sunt cartile de vizita va fi considerata una care nu face rabat nici la calitatea serviciilor oferite si este atenta la detalii.

Printurile color sunt prezente acolo unde e nevoie de putina culoare, fie ca vorbim de copertile unor caiete/carti, de calendare sau materiale promotionale, reviste sau cataloage, iar acum, mai mult  ca niciodata sunt folosite in imprimarea flyere-lor in campania electorala. de multe ori decizia electorala nu se bazeaza pe candidat, nici macar pe programul lui, ci lucrurile marunte cum ar fi grafica unui banner, culoarea cravatei sau calitatea flyer-ului pot fi criterii care declanseaza o reactie inconstienta si ne influenteaza deciziile.

O zi colorata!

XOXO

Lasă un răspuns