Jocuri pentru copiii de 3 ani: Jocul Buburuzelor [Game Review]

Ne-am decis sa facem o mica schimbare iar in loc de carti sa alegem un joc de pe Libris. Jocurile pentru copii implica mai multe persoane asa ca am decis sa alegem un joc specific varstei. Saptamana asta am aflat ca pitica mea va deveni membru al grupei buburuzelor, eu cu emotii mai mari decat ea, astept cu anticipare prima zi de gradi a micutei mele buburuze, asa ca jocul buburuzelor, pe langa faptul ca e foarte dragut si usor de jucat are si cele mai dragute buburuze desenate pe cardurile de joc.jocul buburuzelor

Joculetul cu buburuze  marca Orchard Toys este un joc indicat copiilor peste 3 ani datorita pieselor mici care pot fi inghitite. Acesta contine 24 de carduri din carton gros, desenate pe o parte cu buline de la 1 la 6, pe verso avand cate o frunza cu un anumit numar de buburuze, un paharel de amestecat si un zar.

Cum se joaca?

Foarte simplu, e jocul perfect pentru introducerea copilului in jocurile de societate, care implica mai multe persoane si necesita mai multe actiuni pe care trebuie sa le faca pentru a ajunge la final. Se pun cardurile pe masa sau pe jos, asa cum am facut noi 🙂 , cu fata rosie, cea care are buline, in sus, ascunzand astfel partea cu buburuze. Se ia zarul, se pune in paharel, se agita si apoi se arunca. Alegem cardul care contine acelasi numar de buline ca si zarul si le retinem la noi. Urmeaza apoi ceilalti participanti pana cand se termina toate cardurile. Cine are cel mai mare numar de buburuze castiga. E posibil ca la final cand raman mai putine carduri pe suprafata de joc sa trebuiasca sa se dea de mai multe ori cu zarul fiecare dintre participanti pana cand se termina toate cardurile.jocul buburuzelor

Experienta noastra

La prima aparitie jocul a devenit fascinant, a fost insa mai greu cu regulile, o noutate pentru unii dintre noi. I-am explicat celei mici, in timp ce rontaia un card ca trebuie sa le punem pe toate cu fata in jos si m-a ascultat. Le mai verifica insa din cand in cand sa nu zboare cumva bucuruzele de pe carduri 🙂 . A dat pentru prima data cu zarul, agitatul lui a durat cateva minute iar  bjrezultatul se pare ca nu a fost satisfacator din moment ce l-a invartit pana a aratat 6. A ales un card cu 6 buline, s-a uitat cate “gaze” are si l-a ales pe ala care avea cele mai multe. Ce sa-i faci…incearca sa i-l iei din mana si sa-i explici cum e asta trisat! Un alt aspect pe care nu prea l-a inteles e de ce nu poate sa dea singura de mai multe ori la rand si de ce nu au toate cardurile cate 3 buburuze. Dupa cateva imbufnari, incruntari si agitari indelungate de zar i-a dat de gust si acuma ma cheama singura sa jucam jocul cu gaze 😀

Pentru noi a fost un real succes, mai ales ca ne-a implicat pe amandoua. desigur ca mami a trisat la numarat ca sa castige Bibi si sa evite o noua repriza de nervi si bocete 🙂

O seara frumoasa si spor la rasfoit reducerile de pe Libris! Acum aveti un plus de 20%-60% reducere la orice carte din categoria spiritualitate.